Kompetencer
· Rutineret og har minimum 2 års erfaring indenfor bogføring og regnskab.
· Vant til at bruge Excel på superbrugerniveau
· I stand til at arbejde selvstændigt men kan også fungere i et team
· Behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til E-conomic, Dinero og Navision.
Har du ydermere erfaring med lønbogholderi er det en fordel, men ikke et krav.
Du skal have kørekort og egen bil samt en ren straffeattest.
Vi er et mindre konsulenthus med 10 ansatte, der tilbyder outsourcing af lønadministration og bogholderi til små og mellemstore virksomheder.
Teamet er sammensat af både lønkonsulenter og bogholdere med et højt fagligt niveau der villigt deles ud af i teamet. Vi er stolte af vores kollegiale sammenhold og den behagelige stemning vi formår at dyrke som et samlet team.
Vi har en uformel omgangstone og bestræber os på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi har flextid, pensionsordning og sundhedsforsikring.
Personligt engagement – Troværdig samarbejdspartner – Service udover det sædvanlige – er de værdier vi mærker og nyder at være en del af udleve i vores arbejdsfællesskab, såvel som kunde samt som ansat i Pramo
Tiltrædelse/Løn: Hurtigst muligt/efter kvalifikationer
Send ansøgning samt CV til Anette Mayland Carlsen, anette@pramo.dk.
Ansøgningsfrist:
Har du spørgsmål om stillingen og Pramo, er du velkommen til at kontakte Dorthe Nørregaard på mail dorthe@pramo.dk eller tlf. 23 90 01 99.