Pramo søger erfaren regnskabskonsulent

Vi skaber tilfredse kunder gennem klare aftaler

Har du lyst til en arbejdsdag med variation og trives du med udfordringer? 

Så er det måske dig der skal være vores nye kollega.

Som konsulent hos Pramo får du ansvaret for dine egne kunder og skal selvstændigt servicere kunderne enten fra vores kontor, dit hjemmekontor eller ude hos den enkelte kunde. Opgaverne består primært af faste opgaver, hvor du som primær konsulent danner team med en kollega der er sekundær konsulent.

Stillingen er på 37 timer om ugen. Der kan i perioder være ”tryk på” da der kan være forskellige deadlines. Du skal derfor være indstillet på stor fleksibilitet.

Arbejdet består af bogføring af bilag, kreditor- og debitorstyring, moms- og toldindberetning, afstemning, klargøring til revisor mv.

Personligt er du

• Struktureret og har overblik
• Smilende og imødekommende
• Omstillingsparat ved nye opgaver
• I stand til at tænke klart i stressede situationer

Derudover er du glad og positiv. Vi lægger stor vægt på den gode dialog mellem konsulent og kunde. Det er derfor vigtigt at du som konsulent er proaktiv og kommer med forslag til kunden, hvis du ser at en opgave kan tidsoptimeres. På denne måde bliver du en troværdig samarbejdspartner for kunden.​

Kompetencer

·​ Rutineret og har minimum 2 års erfaring indenfor bogføring og regnskab.
·​ Vant til at bruge Excel på superbrugerniveau
·​ I stand til at arbejde selvstændigt men kan også fungere i et team
·​ Behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til E-conomic, Dinero og Navision.

Har du ydermere erfaring med lønbogholderi er det en fordel, men ikke et krav.

Du skal have kørekort og egen bil samt en ren straffeattest.

Vi er et mindre konsulenthus med 10 ansatte, der tilbyder outsourcing af lønadministration og bogholderi til små og mellemstore virksomheder.

Teamet er sammensat af både lønkonsulenter og bogholdere med et højt fagligt niveau der villigt deles ud af i teamet. Vi er stolte af vores kollegiale sammenhold og den behagelige stemning vi formår at dyrke som et samlet team.

Vi har en uformel omgangstone og bestræber os på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi har flextid, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Personligt engagement – Troværdig samarbejdspartner – Service udover det sædvanlige – er de værdier vi mærker og nyder at være en del af udleve i vores arbejdsfællesskab, såvel som kunde samt som ansat i Pramo

Tiltrædelse/Løn: Hurtigst muligt/efter kvalifikationer

Send ansøgning samt CV til Anette Mayland Carlsen, anette@pramo.dk.​

Ansøgningsfrist: 

Har du spørgsmål om stillingen og Pramo, er du velkommen til at kontakte Dorthe Nørregaard på mail dorthe@pramo.dk eller tlf. 23 90 01 99.​

Kom i kontakt med os her

Vi besvarer henvendelser inden for 24 timer.

​Felter markeret med * skal udfyldes.​

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt os – vi brænder for lønbogholderi​

Hos Pramo har vi engagerede medarbejdere, der brænder for lønadministrative opgaver. I tæt dialog med kunden løser vi opgaverne på den bedst tænkelige måde.

Er du interesseret i outsourcing af lønadministration og bogholderi, så er du altid velkommen til at ringe til os på 23​ 90 01​ 99, eller skrive til os ved at udfylde kontaktformularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.​ Læs også mere om vores hjælp til bogføring.

Har du spørgsmål?

Ring til os via nummeret herunder eller send en mail til info@pramo.dk

Henvendelser besvares inden for 24 timer.​

Pramo ApS

CVR​: 34690081

Læs Cookiedeklaration her

Bagsværd Hovedgade 141, 1. th., 2880 Bagsværd​

Klik her for rutevejledning