For at yde kunderne i hovedstadsregionen bedre service valgte vi i 2012 at slå os sammen med et svensk firma, og vi har nu kontor i både Danmark og Sverige. Vi har specialiseret os i outsourcing af bogholderi og vikarassistance på begge sider af Øresund, og kan derfor tilbyde en bred ekspertise med viden om både svenske og danske love og regler.
På vores danske kontor er der ansat 10 lønkonsulenter med over 25 års erfaring inden for lønadministration, både som lønassistenter, lønningschefer og supportkonsulenter på større lønsystemer. Herudover har vi faste aftaler med professionelle regnskabskonsulenter. De er fuldt ud fortrolige med alle aspekter indenfor bogføring, afstemninger, momsafregninger og klargøring til revisor.
Vores arbejde med forskellige økonomifunktioner i forskellige typer af virksomheder har givet os den erfaring og viden der kommer kunderne til gode.
Vi synes det er vigtigt at skabe glade og tilfredse kunder, og at de gensidige forventninger er afstemt igennem klare aftaler og gode relationer.