Kontaktoplsyninger​

​Lene Voss Hansen

Lene har været ansat i Pramo siden 11. april 2025. 

Jeg har en Allround kontoruddannelse indenfor Staten, hvor primær læretid var på et personale- og lønningskontor. Det endte med en ansættelse i 20 år, hvor jeg lavede løn til timelønnede/månedslønnede/tjenestemænd og tjenestemandlignende, jeg holdt mig ajour med diverse overenskomster, diverse cirkulærer/bekendtgørelser, som kom fra finansministeriet, funktionærloven, tjenestemandsloven, ferieloven og regler omkring barsel og sygdom.

Jeg havde ansvar for ansættelse af folk med jobtilskud og søgte kvoter via ministeriet, hvis der var behov for dette, jeg lavede også de endelige refusionsopkrævninger. Jeg lavede indberetning af barsel og sygdom så deadlines for refusionsopkrævning blev overholdt. Efter min ansættelse i Staten ville jeg gerne lave noget mere regnskabsorienteret, og med ca. 20 års ansættelser i private virksomheder, har jeg tilegnet mig stor erfaring og kendskab indenfor debitor-/kreditorstyring, afstemninger, indbetalinger/udbetalinger, diverse bogføringer, opkrævninger via Nets/Mastercard, fakturering, administration af firmakort (Eurocard), Acubic-Expense Management (Bilagshåndtering), rykkerprocesser, klargøring til månedsafslutninger/årsafslutninger og lønbehandling.


Mine systemerfaringer og mit systemkendskab er SCL/SLS, Visma-Løn, LessorLøn, Dataløn, Autotid (Tidsregistreringssystem), Navision, Business Central, VisionTime (Tidsregistrering), Document Capture (Kreditorworkflow), Eurocard (Adm. af firmakort), Acubic (Afregningssystem/Bilagshåndtering), WINKAS (Foreningssystem-Regnskabssystem)


Udover min erfaring med både regnskab og løn, kan jeg bidrage med min interesse, mit engagement, min analyserende tilgang til arbejdsopgaverne, samt mit behov for, at det jeg laver, skal være rigtigt, så jeg bruger gerne tid på at undersøge ting, samt sparrer med mine kolleger. Jeg har altid fået at vide, at jeg er empatisk, serviceminded, og jeg har et godt humør.

Kom i kontakt med os her

Vi besvarer henvendelser inden for 24 timer.

​Felter markeret med * skal udfyldes.​

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt os – vi brænder for lønbogholderi​

Hos Pramo har vi engagerede medarbejdere, der brænder for lønadministrative opgaver. I tæt dialog med kunden løser vi opgaverne på den bedst tænkelige måde.

Er du interesseret i outsourcing af lønadministration og bogholderi, så er du altid velkommen til at ringe til os på 23​ 90 01​ 99, eller skrive til os ved at udfylde kontaktformularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.​ Læs også mere om vores hjælp til bogføring.

Har du spørgsmål?

Ring til os via nummeret herunder eller send en mail til info@pramo.dk

Henvendelser besvares inden for 24 timer.​

Pramo ApS

CVR​: 34690081

Læs Cookiedeklaration her

Hesteskoen 3,
​2880 Bagsværd

Klik her for rutevejledning