Har du lyst til en arbejdsdag med variation og trives du med udfordringer?
Så er det måske dig der skal være vores nye kollega.
Stillingen er på 37 timer om ugen. Der kan i perioder være ”tryk på” da der kan være forskellige deadlines og udbetalingstidspunkter hos de enkelte kunder. Du skal derfor være indstillet på stor fleksibilitet.
Som konsulent hos Pramo får du ansvaret for dine egne kunder og skal selvstændigt servicere kunderne enten fra vores kontor, dit hjemmekontor eller ude hos den enkelte kunde. Opgaverne består primært af faste opgaver, hvor du som primær konsulent danner team med en kollega der er sekundær konsulent.
Arbejdsopgaverne er lønsagsbehandling, indberetninger til E-indkomst og statistik mv, anmodning om refusion via virk.dk ved sygdom og barsel, afstemninger samt rådgivning og vejledning til kunderne.
På kontoret kører vi løn i Danløn og Lessor-PM og hos kunderne bruger vi kundernes egne lønsystemer. Det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til LessorPM, Lessorløn eller andre lønsystemer.
Har du ydermere erfaring med finansbogholderi er det en fordel, men ikke et krav.
Personligt er du
· Struktureret og har overblik
· Smilende og imødekommende
· Omstillingsparat ved nye opgaver
· I stand til at tænke klart i stressede situationer