OM PRAMo

​Pramo er opstået som et samarbejde mellem et dansk og et svensk firma, der begge har specialiseret sig i outsourcing af administrative opgaver, inden for regnskab, bogføring og løn.

De fleste af vores kunder har valgt at outsource både løn- og regnskabsopgaver til Pramo, mens vi f.eks. hjælper andre kunder med deres bogholderi. Kunderne har været tilfredse med måden hvorpå vi har løst opgaverne, og de ringer derfor efter os når de har brug for hjælp. Vi får løbende nye kunder ind, og de fleste nye kunder kommer netop til os på baggrund af anbefalinger fra vores eksisterende kunder.

Den danske del af virksomheden er startet i 2004, og har dermed vist sin berettigelse i både opgangstider og under finanskrise.

​For at yde kunderne i hovedstadsregionen bedre service valgte vi i 2012 at slå os sammen med et svensk firma, og vi har nu kontor i både Danmark og Sverige. Vi har specialiseret os i outsourcing af bogholderi og vikarassistance på begge sider af Øresund, og kan derfor tilbyde en bred ekspertise med viden om både svenske og danske love og regler.

På vores danske kontor er der ansat 10 lønkonsulenter med over 25 års erfaring inden for lønadministration, både som lønassistenter, lønningschefer og supportkonsulenter på større lønsystemer. Herudover har vi faste aftaler med professionelle regnskabskonsulenter. De er fuldt ud fortrolige med alle aspekter indenfor bogføring, afstemninger, momsafregninger og klargøring til revisor.

Vores arbejde med forskellige økonomifunktioner i forskellige typer af virksomheder har givet os den erfaring og viden der kommer kunderne til gode.

Vi synes det er vigtigt at skabe glade og tilfredse kunder, og at de gensidige forventninger er afstemt igennem klare aftaler og gode relationer.

​Vælger du Pramo til at løse dine administrative opgaver, vil du opleve at vi tager dig og din virksomhed seriøst.

Når du kontakter os, vil du opleve vores professionalisme ved at vi:

  • spørger ind til jeres udfordring
  • foretager en individuel rådgivning
  • giver jer et uforpligtende skriftligt tilbud, med faste priser og uden skjulte gebyrer
  • løser den aftalte opgave struktureret og professionelt

I en travl hverdag sikrer vores rutiner at vi konstant arbejder efter de nyeste lovgivnings- og overenskomstmæssige ændringer. Det er med til at sikre dig og din virksomhed at lovgivningen overholdes, når du outsourcer opgaver til Pramo.

Kom i kontakt med os her

Vi besvarer henvendelser inden for 24 timer.

​Felter markeret med * skal udfyldes.​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt os – vi brænder for lønbogholderi​

Hos Pramo har vi engagerede medarbejdere, der brænder for lønadministrative opgaver. I tæt dialog med kunden løser vi opgaverne på den bedst tænkelige måde.

Er du interesseret i outsourcing af lønadministration og bogholderi, så er du altid velkommen til at ringe til os på 23​ 90 01​ 99, eller skrive til os ved at udfylde kontaktformularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.​ Læs også mere om vores hjælp til bogføring.

Har du spørgsmål?

Ring til os via nummeret herunder eller send en mail til info@pramo.dk

Henvendelser besvares inden for 24 timer.​

Pramo ApS

CVR​: 34690081

Læs Cookiedeklaration her

Bagsværd Hovedgade 141, 1. th., 2880 Bagsværd​

Klik her for rutevejledning